Veel gestelde vragen (F.A.Q.)
T: 0181 – 375 602
E: info@brother-beer.nl
Openingstijden winkel:
Maandag: 12:00 – 17:30
Dinsdag: 09:30 – 17:30
Woensdag: 09:30 – 17:30
Donderdag: 09:30 – 20:00
Vrijdag: 09:30 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 17:00
Zondag: 12:00 – 17:00
Adres:
Nieuwstraat 147
3201 EE, Spijkenisse
Nederland
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Wij zullen jouw bestelling direct verzenden, en wij doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16.00 uur worden (in principe) de volgende dag geleverd. Uiteraard kan er altijd is mis gaan bij ons of onze vervoerder, in dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Op Officiële feestdagen geld een aangepaste levering.
Schade en breuk
We verpakken jouw zending met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het altijd gebeuren dat er schade aan je zending is. Mocht je breuk of schade hebben neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, wij zullen dan direct een nieuw artikel naar je sturen of een andere passende oplossing zoeken.
Levering
Wij verzenden je bieren met PostNL, via de mail die je van ons krijgt kan je met de track & trace code je zending volgen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je pakket af te halen op een pick up point, of in onze winkel.
Verzendkosten
Boven de €75,- verzenden we je bestelling geheel gratis. Bij bestellingen onder de €75,- rekenen we €7,49 verzendkosten.
Levering buiten Nederland (Delivery outside the Netherlands)
Wij leveren ook buiten Nederland. Hiervoor gelden aangepaste verzendkosten. We also deliver outside the Netherlands. For countries and shipping costs see the checkout screen. Shipping is via PostNL and payment is easy and safe through Paypal
Je mag altijd je bestelde producten ruilen of retourneren. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Binnen deze termijn dien je het product aan te melden voor retournering. Heb je meerdere artikelen in een keer gekocht, maar niet alles tegelijk gekregen, dan begint de termijn na ontvangst van je laatste artikel.
Vul binnen 14 dagen na ontvangst het retourformulier in, vermeld daarbij duidelijk je naam en adres gegevens en je order nummer. Stuur je retour vervolgend terug naar:
Brother Beer
Nieuwstraat 147
3201 EE Spijkenisse
Nederland
Na de 14 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk je producten te retourneren.
Omruilen
Na ontvangst van je retour zullen wij deze direct verwerken. Wij zullen deze indien gewenst omruilen voor een ander artikel. Mocht het nieuwe artikelen goedkoper zijn storten wij het restbedrag binnen 3 dagen terug op je rekening, is het nieuw product duurder dan ontvang je van ons een betaalverzoek voor het restbedrag. Na betaling zullen wij tot verzending overgaan.
Uw aankoopbedrag terug
Mocht je het aankoopbedrag terug willen is dit uiteraard ook mogelijk, wij zullen dit dan binnen 3 werkdagen storten op het bij ons bekende rekeningnummer.
Uitzonderingen
Wij nemen geen aangebroken flessen of blikken bier retour. Ook bieren uit de sale met een houdbaarheid die bijna verlopen is nemen wij niet retour. Uiteraard zullen wij dit te allen tijde duidelijk vermelden zodat je niet voor verassingen komt te staan.
Je kan bij Brother Beer betalen met Ideal, Paypal, Giropay (DE) of Mr. Cash (BE). Uiteraard je bij ons in de winkel ook gewoon pinnen of contant betalen.
Een account bij Brother Beer heeft, behalve dat je een echte bier Broeder of Zuster van ons wordt, meerdere voordelen.
- Bestellen gaat sneller, eenvoudiger en makkelijker
- Zie je bestel geschiedenis terug.
- Je wordt als trouwe bier broeder of zuster beloond.
- Je spaart punten voor korting op bier!
Onze algemene voorwaarden vindt je hier
Uiteraard hechten wij veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Bekijk ons Privacybeleid
Bij Brother Beer spaar je, als je een account hebt, automatisch voor punten. En met deze punten spaar je voor korting!
Per uitgegeven Euro krijg je automatisch 1 punt. Voor 100 punten krijg je €1,-. Je kan dus sparen voor toffe bieren, die bijzondere fles op gewoon een mooie korting op je bestelling. Je bepaalt zelf wanneer en hoeveel punten je inwisselt.
Je kan de huidige stand van je punten zien op je persoonlijke account pagina. Inwisselen kan, als je minimaal 100 punten hebt en dus €1,- tegoed of meer hebt, tijdens het afreken van je bestelling.
Heb je vragen over je punten kan je altijd mailen met info@brother-beer.nl